Заходи по подоланню освітніх втрат з англійської мови
вчителя Яланської А. А.
Для 4 класу
1) Групові уроки та практика. Потрібно організовувати групові уроки, де діти можуть активно спілкуватися та взаємодіяти мовою.
2) Використання візуальних матеріалів. Використання малюнків, постерів та ілюстрацій для візуалізації нових слів та концепцій.
3) Аудіо- та відеоматеріали. Використання аудіо- та відеоуроків для поліпшення розуміння усного мовлення та вивчення вимови.
4) Ігрові форми роботи. Наприклад: використання карток із зображеннями слів для гри "Мозаїка" або "Знайди пару"; рольових ігор, що дозволять учням вживати англійську мову у реальних ситуаціях; інтерактивні гри, такі як кросворди, словники або ігри-квести; освітні ігри, які допоможуть учням вивчати англійську мову весело та цікаво.
5) Читання казок. Читання вчителем коротких англійських казок та допомога при розумінні їх учнями.
6) Мовна гімнастика. Використання вправ для мовної гімнастики, такі як вимова або повторення складних слів.
7) Відтворення пісень та рим. Навчати дітей англійських пісень та рим, що полегшить запам'ятовування нових слів.
8) Тематичні проекти. При реалізації тематичних проектів учні зможуть використовувати англійську мову для створення власних робіт.
9) Дискусії та дебати. Під час невеликих дискусій та дебатів англійською мовою діти отримують розвиток навичок говоріння.
10) Спільні проекти з батьками. Залучення батьків до спільних проектів, щоб підтримати вивчення мови вдома.
11) Організація виставок та презентацій. Це надає учням можливість демонструвати свої знання на таких виставках чи презентаціях.
Для 6 класу
1) Літературні кіноклуби. Організація перегляду та обговорення англомовних фільмів чи серіалів, щоб розвивати навички слухання та використання нових виразів.
2) Читання додаткової літератури. Потрібно запропонувати учням читання англійської художньої літератури або інших цікавих текстів, обговорюючи їх потім на уроках.
3) Блог-записи. Потрібно запропонувати учням вести власні блоги англійською мовою, де вони можуть ділитися своїми думками, ідеями та враженнями.
4) Віртуальні тури. Організація віртуальних турів до англомовних країн за допомогою онлайн-ресурсів та презентацій.
5) Відтворення ролей. Проведення вистав чи рольових ігор, де учні зможуть використати англійську мову для створення діалогів та виразів.
6) Дебати та обговорення. Вчитель організовує дебати чи групові обговорення на актуальні теми, щоб розвивати навички висловлювання власної думки на англійській мові.
7) Креативне письмо. Сприяння креативному письму, наприклад, вигадування історій, написання віршів або створення коротких творів.
8) Мультимедійні проекти. Залучення учнів до створення мультимедійних презентацій або відеороликів на англійській мові.
9) Використання ігрових методів навчання, таких, як квести або ігри-головоломки, щоб практикувати мовні навички, лексикологічних ігор для вивчення та закріплення нових слів.
10) Використання інтерактивних додатків та онлайн-ресурсів для вивчення англійської мови.
Для 7 класу
1) Дискусії та дебати. Організація дебатів чи дискусій на теми, що вимагають вживання нових слів та висловлювань на англійській мові.
2) Літературні клуби. Створення літературних клубів онлайн для читання та обговорення англомовних книг або оповідань.
3) Проекти з використанням технологій. Залучення учнів до створення цифрових презентацій, відеороликів чи веб-сайтів на англійській мові.
4) Театралізовані вистави. Організація театралізованих вистав, де учні грають ролі та взаємодіють англійською мовою
5) Проекти засновані на дослідженнях. Створення проектів, які вимагають дослідження англійськомовних джерел та створення звітів або презентацій.
6) Використання ігрових методів навчання, таких, як ігри для закріплення та розширення словникового запасу. Залучення учнів до розв'язування англомовних загадок, головоломок та кросвордів.
7) Блог-пости та есе. Запропонувати учням вести блоги, де вони можуть ділитися своїми думками або писати англійські есе на актуальні теми.
8) Спільні проекти із іншими школами. Організація спільних проектів чи обміни із школами, де використовується англійська мова для спілкування.
9) Графічні організатори та ментальні карти. Використання графічних організаторів та ментальних карт для візуалізації англійської граматики та лексики.
10) Вивчення історії та культури. Використання матеріалів про історію та культуру англомовних країн для вивчення мови та розширення культурного контексту.
11) Вивчення словникових одиниць через мультимедійні засоби. Використання відео, аудіо та інтерактивних додатків для вивчення та вживання нових словникових одиниць.
12) Розвиток критичного мислення через англійську мову. Залучення учнів до обговорення критичних англомовних матеріалів, таких як статті чи есе.
Для 11 класу
1) Оцінка індивідуальних потреб. Періодично проводити анкетування чи опитування задля визначення конкретних проблем та потреб учнів. З'ясувати, які аспекти англійської мови стали найбільш складними.
2) Надання підтримки у навчанні. Проведення консультацій або групових занять для учнів, які цього потребують.
3) Використання навчальних ресурсів. Забезпечити доступ учнів до онлайн-ресурсів, відеоуроків та ігор для самостійного вивчення мови. Рекомендувати додатки або платформи, які можуть покращити навички англійської.
4) Організація групової роботи. Організувати групові завдання та проекти для практики мовлення. Створити групи для взаємопідтримки та обміну знаннями між учнями.
5) Спілкування англійською мовою. Стимулювати учнів до використання англійської мови в позаурочний час. Запропонувати мовні клуби або онлайн-зустрічі для спілкування.
5) Залучення батьків. Залучити батьків до підтримки учнів в навчанні вдома. Поінформувати батьків про втрати та плани по їх подоланню.
6) Мотивація та визначення цілей. Спільно з учнями визначити короткострокові та довгострокові цілі вивчення англійської мови. Залучити їх до встановлення та досягнення особистих навчальних цілей.
7) Взаємодія вчитель-учень, учень-вчитель. Забезпечити можливість регулярного зворотного зв'язку від вчителя. Враховувати індивідуальні рекомендації та виправлення в роботі кожного учня.
8) Надання додаткових завдань для самостійного опрацювання. Може бути використано при незначних навчальних втратах в окремих учнів та обов’язково з покроковим дистанційним супроводом вчителя та наданням зворотного зв’язку учням.
9) Адаптація(за потребою) календарно-тематичного планування з певної теми.
10) Застосування технології диференційованого навчання. Надає можливість забезпечити різний ступінь педагогічної підтримки та адаптувати навчальну програму під освітні потреби окремих груп учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар