Сторінки

Розвиток успішної особистості

 

Формування та розвиток успішної особистості як результат реалізації концепції «Від творчого педагога до творчого здобувача освіти»

 Вчитель англійської мови Яланська А.А.

Наведу приклади деяких  методів навчання, які я використовую під час уроків англійської мови, що сприяють творчому розвитку дітей.

 Плідними виявились ігрові моменти. На уроках я використовую різні види ігор: мовознавчі, лексичні, фонетичні, рольові, ігри індивідуального та колективного спрямування.

Гра «Вінегрет» На дошці написані слова, літери в яких перемішані. Учні повинні розпізнати слова та записати їх у зошити. Перемагає той, хто правильно запише всі слова. Для спрощення завдання вчитель указує тему, до якої можна віднести слова.

«School life»

Ma t  h e ma t i c s u k r a in i  a n a r t  b i o l o g y e n g l is hg e o g r a p h y h i s t o r y ha n d ic r af ts c o m p u t e r s t u d ie s w o r l d l it e r a t u r ep h y sic a l educations u b j e c t l i b r  a ry t e a c h e r h o m e w o r k pen les s o n m a p p u pil tim eta ble

Наступна гра   «The Magic Box»

Практична мета : перевірка та повторення назв кольорів.

Хід гри : Учитель показує учням «чарівну» коробку (the magic box),в якій знаходяться олівці різного кольору (5-6). Учні по черзі звертаються до вчителя, запитуючи, чи є в коробці той чи інший колір.

Pupil : Is it black?

Teacher : No, it isn’t.

Pupil : Is it white ?

Teacher : Yes, it is. (Дістає олівець названого кольору. )

Коли всі кольори відгадані, учитель кладе в коробку олівці інших кольорів. Виграє той, хто відгадає більше кольорів

Наступна гра  – з використанням карток « Біла ворона»

Учитель показує дітям 5 карток, на яких зображені знайомі предмети. 4 предмети з п’яти мають належати до однієї категорії, а один - до іншої.

Наприклад: a pen, a rule, a book, a pencil, а саt. Діти визначають зайвий предмет, та пояснюють чому.

Для розвитку творчості та активізації  діалогічного мовлення можна запропонувати  інсценування жартів і різноманітних діалогів. Вони завжди добре засвоюються учнями.

Розвитку мовленнєвої діяльності, звичайно, сприяє використання цікавих скоромовок, віршиків, пісень для проведення фонетичної зарядки. Вони покликані удосконалювати фонетичні навички, розширювати лексичний запас школярів, відпрацьовувати вживання певних граматичних структур.

Робота у групах

Робота у великій групі, коли вся група обговорює ідеї чи події, що стосуються певної теми. Наприклад під час вивчення підтеми «Книжки в нашому житті» у 8 класі я розділила клас на 2 групи: ті, хто читав книжки про Гаррі Поттера і ті, хто їх не читав. Завдання груп було переконати іншу групу. Перша група доводила, що ці книжки варто прочитати, а друга, що подібна література не варта нашої уваги.

 «Займи позицію» -  учні висловлюють свої думки, навчаються доводити свою правоту, аргументувати відповіді, сперечатися з опонентами.

У 7 класі при вивченні теми «Спорт» учні «займали позицію» з питання необхідності спорту в житті людини, і вирішували, що краще: дивитись спортивні події по телевізору, чи брати участь у змаганнях.

«Знайди помилку/Find a mistake!» записується речення з граматичною помилкою, учні повинні знайти помилку і пояснити правильність своєї відповіді, спираючись на певне правило.

При вивченні теми «Кіно. Театр» учні переглядали уривки зі спектаклів англійського королівського театру. Широко застосовую на уроках відеоролики до різних тем – особливо «Подорожі», «Країнознавство». Під час  відео-уроку, здійснюється залучення школярів до культури країн за допомогою занурення їх у атмосферу взаємин носіїв мови з демонстрацією особливостей їх міміки і жестів.


 



Немає коментарів:

Дописати коментар